Europalia - Anversa e Genova. Een hoogtepunt in de barokschilderkunst.: Europalia 2003 Italia (NL)
5 Angebote vergleichen
Bester Preis: € 14,00 (vom 26.03.2017)1
Europalia - Anversa e Genova. Een hoogtepunt in de barokschilderkunst. Europalia 2003 Italia (NL) (2003)
NL PB US
ISBN: 9789053494462 bzw. 9053494464, in Holländisch, Exhibitions International, Taschenbuch, gebraucht.
Lieferung aus: Niederlande, 1 - 8 dagen.
Antiquariaat Serendipity.
De culturele uitwisselingen tussen Antwerpen en de Republiek van Genua starten in de 15de eeuw, met de eerste contacten tussen koopmannen en bankiers uit beide steden. In Vlaanderen zijn de Genuezen reeds aanwezig in de 12de eeuw. De Genuese bankiers waardeerden de Vlaamse wandtapijten en schilderkunst. Bij het begin van de 17de eeuw liet Genua zich voor korte tijd gelden als het financiële centrum van Europa en ook kunstenaars worden aangetrokken door haar welvaart. Cornelis de Wael en Jan Roos... De culturele uitwisselingen tussen Antwerpen en de Republiek van Genua starten in de 15de eeuw, met de eerste contacten tussen koopmannen en bankiers uit beide steden. In Vlaanderen zijn de Genuezen reeds aanwezig in de 12de eeuw. De Genuese bankiers waardeerden de Vlaamse wandtapijten en schilderkunst. Bij het begin van de 17de eeuw liet Genua zich voor korte tijd gelden als het financiële centrum van Europa en ook kunstenaars worden aangetrokken door haar welvaart. Cornelis de Wael en Jan Roos vestigen er zich zelfs definitief. Rubens en Van Dijck schilderden er verscheidene portretten, de eerste laat ons ook een prachtige bundel architectuurtekeningen na.nIn de tentoonstelling komt de wederzijdse invloed tussen Vlaamse en Genuese kunstenaars tot uiting, evenals een gevarieerd overzicht van de Genuese kunstproductie in de 17de eeuw, met kunstwerken van Cambiaso, Paggi, Strozzi, Castiglione, Castello, Assereto, Vassallo, Guidobono, en veel anderen.Soort: Met illustraties;Taal: Nederlands;Afmetingen: 17x299x251 mm;Gewicht: 1,15 kg;Druk: 1;ISBN10: 9053494464;ISBN13: 9789053494462; Nederlandstalig | Paperback.
Antiquariaat Serendipity.
De culturele uitwisselingen tussen Antwerpen en de Republiek van Genua starten in de 15de eeuw, met de eerste contacten tussen koopmannen en bankiers uit beide steden. In Vlaanderen zijn de Genuezen reeds aanwezig in de 12de eeuw. De Genuese bankiers waardeerden de Vlaamse wandtapijten en schilderkunst. Bij het begin van de 17de eeuw liet Genua zich voor korte tijd gelden als het financiële centrum van Europa en ook kunstenaars worden aangetrokken door haar welvaart. Cornelis de Wael en Jan Roos... De culturele uitwisselingen tussen Antwerpen en de Republiek van Genua starten in de 15de eeuw, met de eerste contacten tussen koopmannen en bankiers uit beide steden. In Vlaanderen zijn de Genuezen reeds aanwezig in de 12de eeuw. De Genuese bankiers waardeerden de Vlaamse wandtapijten en schilderkunst. Bij het begin van de 17de eeuw liet Genua zich voor korte tijd gelden als het financiële centrum van Europa en ook kunstenaars worden aangetrokken door haar welvaart. Cornelis de Wael en Jan Roos vestigen er zich zelfs definitief. Rubens en Van Dijck schilderden er verscheidene portretten, de eerste laat ons ook een prachtige bundel architectuurtekeningen na.nIn de tentoonstelling komt de wederzijdse invloed tussen Vlaamse en Genuese kunstenaars tot uiting, evenals een gevarieerd overzicht van de Genuese kunstproductie in de 17de eeuw, met kunstwerken van Cambiaso, Paggi, Strozzi, Castiglione, Castello, Assereto, Vassallo, Guidobono, en veel anderen.Soort: Met illustraties;Taal: Nederlands;Afmetingen: 17x299x251 mm;Gewicht: 1,15 kg;Druk: 1;ISBN10: 9053494464;ISBN13: 9789053494462; Nederlandstalig | Paperback.
2
Europalia - Anversa e Genova. Een hoogtepunt in de barokschilderkunst. Europalia 2003 Italia (NL) (2003)
NL PB NW
ISBN: 9789053494462 bzw. 9053494464, in Holländisch, Exhibitions International, Taschenbuch, neu.
Lieferung aus: Niederlande, Op voorraad. Voor 17:00 uur besteld, dinsdag in huis.
** LIFESTYLE PROVIDERS **.
De culturele uitwisselingen tussen Antwerpen en de Republiek van Genua starten in de 15de eeuw, met de eerste contacten tussen koopmannen en bankiers uit beide steden. In Vlaanderen zijn de Genuezen reeds aanwezig in de 12de eeuw. De Genuese bankiers waardeerden de Vlaamse wandtapijten en schilderkunst. Bij het begin van de 17de eeuw liet Genua zich voor korte tijd gelden als het financiële centrum van Europa en ook kunstenaars worden aangetrokken door haar welvaart. Cornelis de Wael en Jan Roos... De culturele uitwisselingen tussen Antwerpen en de Republiek van Genua starten in de 15de eeuw, met de eerste contacten tussen koopmannen en bankiers uit beide steden. In Vlaanderen zijn de Genuezen reeds aanwezig in de 12de eeuw. De Genuese bankiers waardeerden de Vlaamse wandtapijten en schilderkunst. Bij het begin van de 17de eeuw liet Genua zich voor korte tijd gelden als het financiële centrum van Europa en ook kunstenaars worden aangetrokken door haar welvaart. Cornelis de Wael en Jan Roos vestigen er zich zelfs definitief. Rubens en Van Dijck schilderden er verscheidene portretten, de eerste laat ons ook een prachtige bundel architectuurtekeningen na.nIn de tentoonstelling komt de wederzijdse invloed tussen Vlaamse en Genuese kunstenaars tot uiting, evenals een gevarieerd overzicht van de Genuese kunstproductie in de 17de eeuw, met kunstwerken van Cambiaso, Paggi, Strozzi, Castiglione, Castello, Assereto, Vassallo, Guidobono, en veel anderen.Soort: Met illustraties;Taal: Nederlands;Afmetingen: 17x299x251 mm;Gewicht: 1,15 kg;Druk: 1;ISBN10: 9053494464;ISBN13: 9789053494462; Nederlandstalig | Paperback.
** LIFESTYLE PROVIDERS **.
De culturele uitwisselingen tussen Antwerpen en de Republiek van Genua starten in de 15de eeuw, met de eerste contacten tussen koopmannen en bankiers uit beide steden. In Vlaanderen zijn de Genuezen reeds aanwezig in de 12de eeuw. De Genuese bankiers waardeerden de Vlaamse wandtapijten en schilderkunst. Bij het begin van de 17de eeuw liet Genua zich voor korte tijd gelden als het financiële centrum van Europa en ook kunstenaars worden aangetrokken door haar welvaart. Cornelis de Wael en Jan Roos... De culturele uitwisselingen tussen Antwerpen en de Republiek van Genua starten in de 15de eeuw, met de eerste contacten tussen koopmannen en bankiers uit beide steden. In Vlaanderen zijn de Genuezen reeds aanwezig in de 12de eeuw. De Genuese bankiers waardeerden de Vlaamse wandtapijten en schilderkunst. Bij het begin van de 17de eeuw liet Genua zich voor korte tijd gelden als het financiële centrum van Europa en ook kunstenaars worden aangetrokken door haar welvaart. Cornelis de Wael en Jan Roos vestigen er zich zelfs definitief. Rubens en Van Dijck schilderden er verscheidene portretten, de eerste laat ons ook een prachtige bundel architectuurtekeningen na.nIn de tentoonstelling komt de wederzijdse invloed tussen Vlaamse en Genuese kunstenaars tot uiting, evenals een gevarieerd overzicht van de Genuese kunstproductie in de 17de eeuw, met kunstwerken van Cambiaso, Paggi, Strozzi, Castiglione, Castello, Assereto, Vassallo, Guidobono, en veel anderen.Soort: Met illustraties;Taal: Nederlands;Afmetingen: 17x299x251 mm;Gewicht: 1,15 kg;Druk: 1;ISBN10: 9053494464;ISBN13: 9789053494462; Nederlandstalig | Paperback.
3
Europalia - Anversa e Genova. Een hoogtepunt in de barokschilderkunst. Europalia 2003 Italia (NL) (2003)
NL PB US
ISBN: 9789053494462 bzw. 9053494464, in Holländisch, Exhibitions International, Taschenbuch, gebraucht.
Lieferung aus: Niederlande, 1 - 2 weken.
Antiquariaat Klikspaan, Leiden.
De culturele uitwisselingen tussen Antwerpen en de Republiek van Genua starten in de 15de eeuw, met de eerste contacten tussen koopmannen en bankiers uit beide steden. In Vlaanderen zijn de Genuezen reeds aanwezig in de 12de eeuw. De Genuese bankiers waardeerden de Vlaamse wandtapijten en schilderkunst. Bij het begin van de 17de eeuw liet Genua zich voor korte tijd gelden als het financiële centrum van Europa en ook kunstenaars worden aangetrokken door haar welvaart. Cornelis de Wael en Jan Roos... De culturele uitwisselingen tussen Antwerpen en de Republiek van Genua starten in de 15de eeuw, met de eerste contacten tussen koopmannen en bankiers uit beide steden. In Vlaanderen zijn de Genuezen reeds aanwezig in de 12de eeuw. De Genuese bankiers waardeerden de Vlaamse wandtapijten en schilderkunst. Bij het begin van de 17de eeuw liet Genua zich voor korte tijd gelden als het financiële centrum van Europa en ook kunstenaars worden aangetrokken door haar welvaart. Cornelis de Wael en Jan Roos vestigen er zich zelfs definitief. Rubens en Van Dijck schilderden er verscheidene portretten, de eerste laat ons ook een prachtige bundel architectuurtekeningen na.nIn de tentoonstelling komt de wederzijdse invloed tussen Vlaamse en Genuese kunstenaars tot uiting, evenals een gevarieerd overzicht van de Genuese kunstproductie in de 17de eeuw, met kunstwerken van Cambiaso, Paggi, Strozzi, Castiglione, Castello, Assereto, Vassallo, Guidobono, en veel anderen.Soort: Met illustraties;Taal: Nederlands;Afmetingen: 17x299x251 mm;Gewicht: 1,15 kg;Druk: 1;ISBN10: 9053494464;ISBN13: 9789053494462; Nederlandstalig | Paperback.
Antiquariaat Klikspaan, Leiden.
De culturele uitwisselingen tussen Antwerpen en de Republiek van Genua starten in de 15de eeuw, met de eerste contacten tussen koopmannen en bankiers uit beide steden. In Vlaanderen zijn de Genuezen reeds aanwezig in de 12de eeuw. De Genuese bankiers waardeerden de Vlaamse wandtapijten en schilderkunst. Bij het begin van de 17de eeuw liet Genua zich voor korte tijd gelden als het financiële centrum van Europa en ook kunstenaars worden aangetrokken door haar welvaart. Cornelis de Wael en Jan Roos... De culturele uitwisselingen tussen Antwerpen en de Republiek van Genua starten in de 15de eeuw, met de eerste contacten tussen koopmannen en bankiers uit beide steden. In Vlaanderen zijn de Genuezen reeds aanwezig in de 12de eeuw. De Genuese bankiers waardeerden de Vlaamse wandtapijten en schilderkunst. Bij het begin van de 17de eeuw liet Genua zich voor korte tijd gelden als het financiële centrum van Europa en ook kunstenaars worden aangetrokken door haar welvaart. Cornelis de Wael en Jan Roos vestigen er zich zelfs definitief. Rubens en Van Dijck schilderden er verscheidene portretten, de eerste laat ons ook een prachtige bundel architectuurtekeningen na.nIn de tentoonstelling komt de wederzijdse invloed tussen Vlaamse en Genuese kunstenaars tot uiting, evenals een gevarieerd overzicht van de Genuese kunstproductie in de 17de eeuw, met kunstwerken van Cambiaso, Paggi, Strozzi, Castiglione, Castello, Assereto, Vassallo, Guidobono, en veel anderen.Soort: Met illustraties;Taal: Nederlands;Afmetingen: 17x299x251 mm;Gewicht: 1,15 kg;Druk: 1;ISBN10: 9053494464;ISBN13: 9789053494462; Nederlandstalig | Paperback.
4
Europalia - Anversa e Genova. Een hoogtepunt in de barokschilderkunst. Europalia 2003 Italia (NL) (2003)
NL PB US
ISBN: 9789053494462 bzw. 9053494464, in Holländisch, Exhibitions International, Taschenbuch, gebraucht.
Lieferung aus: Niederlande, Op voorraad. Voor 17:00 uur besteld, dinsdag in huis.
** LIFESTYLE PROVIDERS **.
De culturele uitwisselingen tussen Antwerpen en de Republiek van Genua starten in de 15de eeuw, met de eerste contacten tussen koopmannen en bankiers uit beide steden. In Vlaanderen zijn de Genuezen reeds aanwezig in de 12de eeuw. De Genuese bankiers waardeerden de Vlaamse wandtapijten en schilderkunst. Bij het begin van de 17de eeuw liet Genua zich voor korte tijd gelden als het financiële centrum van Europa en ook kunstenaars worden aangetrokken door haar welvaart. Cornelis de Wael en Jan Roos... De culturele uitwisselingen tussen Antwerpen en de Republiek van Genua starten in de 15de eeuw, met de eerste contacten tussen koopmannen en bankiers uit beide steden. In Vlaanderen zijn de Genuezen reeds aanwezig in de 12de eeuw. De Genuese bankiers waardeerden de Vlaamse wandtapijten en schilderkunst. Bij het begin van de 17de eeuw liet Genua zich voor korte tijd gelden als het financiële centrum van Europa en ook kunstenaars worden aangetrokken door haar welvaart. Cornelis de Wael en Jan Roos vestigen er zich zelfs definitief. Rubens en Van Dijck schilderden er verscheidene portretten, de eerste laat ons ook een prachtige bundel architectuurtekeningen na.nIn de tentoonstelling komt de wederzijdse invloed tussen Vlaamse en Genuese kunstenaars tot uiting, evenals een gevarieerd overzicht van de Genuese kunstproductie in de 17de eeuw, met kunstwerken van Cambiaso, Paggi, Strozzi, Castiglione, Castello, Assereto, Vassallo, Guidobono, en veel anderen.Soort: Met illustraties;Taal: Nederlands;Afmetingen: 17x299x251 mm;Gewicht: 1,15 kg;Druk: 1;ISBN10: 9053494464;ISBN13: 9789053494462; Nederlandstalig | Paperback.
** LIFESTYLE PROVIDERS **.
De culturele uitwisselingen tussen Antwerpen en de Republiek van Genua starten in de 15de eeuw, met de eerste contacten tussen koopmannen en bankiers uit beide steden. In Vlaanderen zijn de Genuezen reeds aanwezig in de 12de eeuw. De Genuese bankiers waardeerden de Vlaamse wandtapijten en schilderkunst. Bij het begin van de 17de eeuw liet Genua zich voor korte tijd gelden als het financiële centrum van Europa en ook kunstenaars worden aangetrokken door haar welvaart. Cornelis de Wael en Jan Roos... De culturele uitwisselingen tussen Antwerpen en de Republiek van Genua starten in de 15de eeuw, met de eerste contacten tussen koopmannen en bankiers uit beide steden. In Vlaanderen zijn de Genuezen reeds aanwezig in de 12de eeuw. De Genuese bankiers waardeerden de Vlaamse wandtapijten en schilderkunst. Bij het begin van de 17de eeuw liet Genua zich voor korte tijd gelden als het financiële centrum van Europa en ook kunstenaars worden aangetrokken door haar welvaart. Cornelis de Wael en Jan Roos vestigen er zich zelfs definitief. Rubens en Van Dijck schilderden er verscheidene portretten, de eerste laat ons ook een prachtige bundel architectuurtekeningen na.nIn de tentoonstelling komt de wederzijdse invloed tussen Vlaamse en Genuese kunstenaars tot uiting, evenals een gevarieerd overzicht van de Genuese kunstproductie in de 17de eeuw, met kunstwerken van Cambiaso, Paggi, Strozzi, Castiglione, Castello, Assereto, Vassallo, Guidobono, en veel anderen.Soort: Met illustraties;Taal: Nederlands;Afmetingen: 17x299x251 mm;Gewicht: 1,15 kg;Druk: 1;ISBN10: 9053494464;ISBN13: 9789053494462; Nederlandstalig | Paperback.
5
Europalia - Anversa e Genova. Een hoogtepunt in de barokschilderkunst.: Europalia 2003 Italia (NL) (2003)
NL PB NW FE
ISBN: 9789053494462 bzw. 9053494464, in Holländisch, 176 Seiten, EXHIBITIONS INTERNATIONAL NV, Taschenbuch, neu, Erstausgabe.
Lieferung aus: Vereinigtes Königreich Großbritannien und Nordirland, Usually dispatched within 1-2 business days, exclusief verzendkosten (indien geleverd).
Von Händler/Antiquariat, Franka Store EU.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Von Händler/Antiquariat, Franka Store EU.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Lade…