Crash course programmeren in Python. projectgericht leren programmeren, Paperback
5 Angebote vergleichen

Preise201720182020
Schnitt 39,99 39,99 20,99
Nachfrage
Bester Preis: 20,99 (vom 01.12.2020)
1
9789059056749 - Matthes, E.: Crash course programmeren in Python
Matthes, E.

Crash course programmeren in Python (2020)

Lieferung erfolgt aus/von: Niederlande ~NL NW FE

ISBN: 9789059056749 bzw. 9059056744, vermutlich in Holländisch, neu, Erstausgabe.

20,99 + Versand: 9,95 = 30,94
unverbindlich
Lieferung aus: Niederlande, zzgl. Versandkosten.
Crash Course programmeren in Python is een snelle maar diepgaande introductie in programmeren met Python. Leer in korte tijd programma?s schrijven, problemen oplossen en laat programma?s ook werken.In de eerste helft van het boek komen basis programmeerconcepten aan de orde, zoals het maken van lijsten, woordenboeken, classes en lussen, en wordt het schrijven van duidelijke en leesbare code aangeleerd met oefeningen over ieder onderwerp. Daarnaast leer je hoe je programma?s interactief maakt en hoe je code test op veiligheid voordat je het aan een project toevoegt.In de tweede helft gebruik je deze kennis voor het maken van drie projecten: een arcade game geïnspireerd op Space Invaders, datavisualisatie met de bibliotheken van Python en een eenvoudige webapp.Dit boek is geschikt voor iedereen die serieus overweegt om zich te verdiepen in programmeren. Het boek helpt je op weg en leert je in snel tempo programma?s maken. Ga nu aan de slag met coderen!De onderwerpen in dit boek:? de krachtige Python bibli.
2
9059056744 - Eric Matthes: Crash course programmeren in Python - Boek (9059056744)
Eric Matthes

Crash course programmeren in Python - Boek (9059056744)

Lieferung erfolgt aus/von: Niederlande NL NW

ISBN: 9059056744 bzw. 9789059056749, in Holländisch, neu.

Lieferung aus: Niederlande, Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis.
Het Boek Crash course programmeren in Python (9059056744) geschreven door Eric Matthes bestel je op bruna.nl! Crash Course programmeren in Python is een snelle maar diepgaande introductie in programmeren met Python. Programma's schrijven, problemen oplossen en programma's laten werken worden in korte tijd aangeleerd. In de eerste helft van het boek komen basis programmeerconcepten aan de orde, zoals het maken van lijsten, woordenboeken, klasses en loops, en wordt het schrijven van duidelijke en leesbare code aangeleerd met oefeningen over ieder onderwerp. Daarnaast wordt aangeleerd hoe programma's interactief gemaakt kunnen worden en hoe code getest kan worden op veiligheid voordat het aan een project wordt toegevoegd. In de tweede helft wordt deze kennis gebruikt voor het maken van drie projecten: een arcade game geïnspireerd op Space Invaders, data visualisatie met de bibliotheken van Python en een eenvoudige webapp. Dit boek is geschikt voor iedereen die serieus overweegt om zich te verdiepen in programmeren. Het boek helpt hen op weg en leert ze in snel tempo programma's maken. Ga nu aan de slag en codeer! De onderwerpen in dit boek: de krachtige Python bibliotheken en opties gebruiken, inclusief matplotlib, NumPy, and Pygal 2D-spellen maken die reageren op toetsenbordaanslagen en muisklikken en die moeilijker worden naarmate het spel vordert werken met data om interactieve afbeeldingen te maken webapps maken, aanpassen en online verspreiden omgaan met fouten en errors, ofwel programmeerproblemen oplossen Geschikt voor Windows en Mac, unisex, Aantal pagina's: adult, Bruna, Boeken - Nederlandse boeken - Eric Matthes.
3
9789059056749 - Crash course programmeren in Python

Crash course programmeren in Python

Lieferung erfolgt aus/von: Niederlande NL NW

ISBN: 9789059056749 bzw. 9059056744, in Holländisch, Visual Steps, neu.

Lieferung aus: Niederlande, Nog niet verschenen, verwacht vanaf 24-05-2018.
Crash Course programmeren in Python is een snelle maar diepgaande introductie in programmeren met Python. Programma's schrijven, problemen oplossen en programma's laten werken worden in korte tijd aangeleerd. In de eerste helft van het boek komen basis programmeerconcepten aan de orde, zoals het maken van lijsten, woordenboeken, klasses en loops, en wordt het schrijven van duidelijke en leesbare code aangeleerd met oefeningen over ieder onderwerp. Daarnaast wordt aangeleerd hoe programma's interactief gemaakt kunnen worden en hoe code getest kan worden op veiligheid voordat het aan een project wordt toegevoegd. In de tweede helft wordt deze kennis gebruikt voor het maken van drie projecten: een arcade game geïnspireerd op Space Invaders, data visualisatie met de bibliotheken van Python en een eenvoudige webapp. Dit boek is geschikt voor iedereen die serieus overweegt om zich te verdiepen in programmeren. Het boek helpt hen op weg en leert ze in snel tempo programma's maken. Ga nu aan de slag en codeer! De onderwerpen in dit boek: * de krachtige Python bibliotheken en opties gebruiken, inclusief matplotlib, NumPy, and Pygal * 2D-spellen maken die reageren op toetsenbordaanslagen en muisklikken en die moeilijker worden naarmate het spel vordert * werken met data om interactieve afbeeldingen te maken * webapps maken, aanpassen en online verspreiden * omgaan met fouten en errors, ofwel programmeerproblemen oplossen Geschikt voor Windows en Mac 27-314-254, Computerboeken, Alle computerboeken.
4
9789059056749 - Crash course programmeren in Python

Crash course programmeren in Python

Lieferung erfolgt aus/von: Niederlande NL NW

ISBN: 9789059056749 bzw. 9059056744, in Holländisch, neu.

Programmeren & design, Programmeren &.
5
9789059056749 - Crash course programmeren in Python. projectgericht leren programmeren, Matthes, Eric, Paperback

Crash course programmeren in Python. projectgericht leren programmeren, Matthes, Eric, Paperback

Lieferung erfolgt aus/von: Niederlande NL PB NW

ISBN: 9789059056749 bzw. 9059056744, in Holländisch, Taschenbuch, neu.

Lade…