Gids voor Gamification - eBook (9078300086) - 2 Angebote vergleichen

Bester Preis: 6,95 (vom 15.03.2017)
1
9789078300083 - Sem van Geffen: Gids voor Gamification - eBook (9078300086)
Sem van Geffen

Gids voor Gamification - eBook (9078300086)

Lieferung erfolgt aus/von: Niederlande NL NW EB

ISBN: 9789078300083 bzw. 9078300086, in Holländisch, neu, E-Book.

Lieferung aus: Niederlande, Direct te downloaden, Bestelbaar.
Het eBook Gids voor Gamification (9078300086) geschreven door Sem van Geffen bestel je op bruna.nl! Welkom (terug) in de wereld van gamification! Deze gids is speciaal geschreven voor studenten, docenten en ontwikkelaars die snel aan de slag willen met het ontwerpen van spelconcepten. Heb je weinig tijd, maar veel ideeën? Perfect! Dankzij een compact stappenplan, dat vergezeld wordt door inspirerende illustraties, krijg je binnen korte tijd meer grip op het ontwerpen van gamification. Gamification in de klas gaat verder dan alleen het inzetten van een spelconcept. Het vraagt van docenten en ontwikkelaars, die spelconcepten willen ontwerpen, om in de huid te kruipen van game designer en marketeer. Gids voor Gamification biedt daarom nieuwe inzichten, inspireert en geeft een aanzet tot omdenken in het onderwijs. Fun comes first in learning! Gids voor Gamification is zowel een inleiding op als opvolger van het studieboek Gamification in de klas. Het is de tweede publicatie van auteur Sem van Geffen. Als trainer/ontwikkelaar van het Koning Willem I College in 's-Hertogenbosch werkt hij aan innovatie, waarin gamification en 21st Century Skills centraal staan. Sem is vanaf zijn jeugd fervent gamer en weet als geen ander hoe game elementen in contexten buiten games voor motivatie kunnen zorgen. adult, unisex.
2
9789078300083 - Gids voor Gamification

Gids voor Gamification

Lieferung erfolgt aus/von: Niederlande NL NW

ISBN: 9789078300083 bzw. 9078300086, in Holländisch, neu.

Welkom (terug) in de wereld van gamification! Deze gids is speciaal geschreven voor studenten, docenten en ontwikkelaars die snel aan de slag willen met het ontwerpen van spelconcepten. Heb je weinig tijd, maar veel ideeën? Perfect! Dankzij een compact stappenplan, dat vergezeld wordt door inspirerende illustraties, krijg je binnen korte tijd meer grip op het ontwerpen van gamification. Gamification in de klas gaat verder dan alleen het inzetten van een spelconcept. Het vraagt van docenten en ontwikkelaars, die spelconcepten willen ontwerpen, om in de huid te kruipen van game designer en marketeer. Gids voor Gamification biedt daarom nieuwe inzichten, inspireert en geeft een aanzet tot omdenken in het onderwijs. Fun comes first in learning! Gids voor Gamification is zowel een inleiding op als opvolger van het studieboek Gamification in de klas. Het is de tweede publicatie van auteur Sem van Geffen. Als trainer/ontwikkelaar van het Koning Willem I College in 's-Hertogenbosch werkt hij aan innovatie, waarin gamification en 21st Century Skills centraal staan. Sem is vanaf zijn jeugd fervent gamer en weet als geen ander hoe game elementen in contexten buiten games voor motivatie kunnen zorgen. Onderwijs, Onderwijs.
Lade…